Mysbyxmamma

Härom kvällen fick jag oväntat besök. Jag visste att Freddan skulle komma och cykla med Patrik men jag var inte beredd på att tjejerna skulle åka med. Jag gick runt i min OnePiece och mös. Det är det bästa att komma hem efter en lång dag och ta på sig mysbyxor och helst ett par raggisar också. Men om det kommer besök vill man ju se lite representabel ut eller hur? Tänk om man kunde införa mysbyxtvång ett par dagar i veckan. Då skulle man inte få gå utomhus om man inte var klädd i pösiga byxor och skön tröja. Vad sägs om det ? Faktiskt kan jag åka till affären i mysbyxor om det är mina finmysisar så klart.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Illa, att inte vara finklädd när det kommer fin främmande😉

2012-10-31 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0