180

Mitt liv går i 180 knyck just nu. Det är hektiskt men ganska okej ändå. Vi har hunnit med en barnfri kväll med bror och fru. Dom bästa i världen. Vi gick och åt buffé på kina och sen blev det bio. Spegeln fick besök av oss där vi såg Ted. Den var lite rolig så det var svårt att somna till den. Annars sitter jag och sover hela kvällar framför tv´n.
Linus spelade innebandy i lördags och det gick ju jättebra. Dom vann med 4-5 och han fick poäng för en assist. Den här säsongen verkar tränarna vilja ha Linus nere på backjobb. Och det jobbet sköter han jättebra. Killarna har ju gått upp i den svåra serien så vi får väl se hur det slutar när våren kommer.
I går var vi över till min älskade mormor. Skruttan som hänger med fast knät gör ont. Men humöret är på topp. Hennes granne har en kattunge som är inne hos mormor hela tiden. Så söt med lite längre päls. Den ville ligga i knät och kurrade jättehögt.
Alla vackra löv är snart borta. Skulle försöka ta mig ut och fånga några fina höstbilder men tiden finns inte. Eller är det så att jag prioriterar fel. Jag fick en fin bild igår på väg hem från Skyttorp. I och för sig bara med mobilen men det får duga.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hade en himla mysig kväll med bio och mat / kram kram

2012-10-25 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0