O´Learys

I torsdags hade vi en fantastisk kväll ihop med ett gäng Eaglar på O´Learys. Vi hade bokat bord och förbeställt mat för att se tv-matchen som Storvreta spelade uppe i Falun mot just Falun. Det är inte så långt upp dit men att åka så där en vanlig torsdag med jobb och skola på fredagen är ju inte vidare lyckat. Jennifer fick stanna hemma med mormor och killarna. Det var riktigt roligt att sitta där i sällskap av ett helt gäng med god mat och bästa sporten på tv´n. Jag känner mig lite ensam när jag i vanliga fall sitter nere vid planen och inte kan ha min fina röda tröja på mig. För hur skulle det se ut om jag sitter som fotograf där nere och verkligen visar vem jag håller på. Förresten tror jag inte att jag får ha den där jag sitter. Men nu var jag med i gemenskapen som det är på matcherna. Har aldrig förstått mig på att sitta på en pub och kolla sport men nu hoppas jag att det kommer fler gånger. Vi pratade om att samlas någon kväll när det är VM också så jag hoppas det blir av.
Tack snälla mamma för att du hämtade Jennifer <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Visst hade vi det bra??!! Spännande match, god mat och trevligt sällskap... Riktar in oss till en kväll i början på december😃

2012-11-17 @ 22:01:00
Postat av: mamma

Jag hjälper er så gärna och nöjet är nog mest på min sida.

2012-11-21 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0