Jiihaa

Kan man var lycklig över någon annans olycka???
Ja, det kan jag. I alla fall den här otroligt braiga lördagen. Som vanligt placerade jag mig nere vid sargen i Fyrishov. Inför andra perioden kom Kim som är klubbchef fram till mig. Det har varit lite si och så med folk som sitter nere vid sargen. Dom vill inte ha så mycket folk runt om och det har pratats om att "folket ska bort". Jag trodde genast att jag inte skulle få sitta kvar. Meeen så var det inte alls. Jesper som vanligtvis brukar ta kort till deras hemsida var magsjuk så Kim frågade om jag kunde/ville skicka bilder från kvällen till honom. På plats ville jag skrika ut min lycka men det kunde jag ju inte göra. Så nu har jag redigerat och fixat och skickat iväg några bilder till honom. Hoppas att dom duger och att jag får se dom (eller i alla fall en) på Storvretas hemsida inom kort. Jag är väl inte någon mästerfotograf när det gäller innebandy men det blir ju bilder i alla fall. Det var så himla kul att bli tillfrågad.
Jennifer var ute på idol-jakt idag igen. Idag var det glada Joel som vi haffade.
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Klart du ska vara!! Gäller att visa framfötterna, och ta vara på chansen när man får den. Du är ju bäst!!!!

2012-11-12 @ 22:25:17
Postat av: mamma

Det är inte bara bilder det blir, dom blir jätte bra också.

2012-11-21 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0