Fantastiskt

Just nu känns livet väldigt bra. Jag har ont som tusan i nacken/ryggen och är trött som få men i alla fall så är det gött att leva. Det snurrar på rejält med olika aktiviteter. Det är tröttsamt men kul. Har haft en inspirerande måndag, en hektisk tisdag och en lagom slapp onsdag. Ikväll väntar Bonde söker fru klockan åtta och innan dess ska jag bara sitta i fåtöljen. Kanske ska jag virka lite. Nya beställningar på Converse finns. Men först ska Jennifer få en röd som hon har tjatat om ett tag nu. Men just det ja, en tvättmaskin ska hängas också. Tvättstugan svämmar över men det tar vi hand om en annan dag :)
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack för idag, det behövdes verkligen😃

2012-11-07 @ 20:10:40
Postat av: Sabina

Vi får iaf glömma våra krämpor för ett tag, ikväll..
Själv brukar jag hänga tvätten, inte maskinen😉tycker nog det är jobbigt så det räcker😜hihihi
Ses i stan kl 17:15😃!!! Ha en fortsatt trevlig fredag, ses om några timmar i Skyttorp!!!

KRAM

2012-11-09 @ 12:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0