Bara torsdag

En väldigt bra ledig torsdag är snart slut. Lite konstigt att jag varit ledig idag. Jag vaknade inte förrän klockan var halv tio och det var väldigt skönt med sovmorgon. Jag är helt hopplös på morgonen när jag får sova. Måste jag upp så går jag upp men det är ju så skönt att sova länge, länge.
Efter frukost med färska frallor åkte vi till stan och handlade lite kläder. Födelsedagspresent till 4-åringen och avslutningsklänning till Jennifer. Lunchen åt vi på Sushi of Sweden. Jennifer fick i sig sex bitar lax och hon åt med pinnar. Tänk så bra jag har uppfostrat henne :)
Efter ett snabbt besök på Ackis för att hälsa på svärfar så bar det av tilll Rimbo. Där väntade Mattias och Mikaela med grillen startklar. Det är så gott med grillat och skulle kunna äta det varje dag på sommaren. Vi gick ner till vattnet och sen fikade vi innan vi åkte hem igen.
Nu på kvällen har vi suttit och sett Sverige förlora mot Tjeckien. Vilka jä...la klantarslen säger jag bara. Hur kunde dom chansa så där med mindre än en minut kvar av matchen. Utslagna var ordet.......

Här ska vi fiska kräftor i augusti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0