180

Livet rullar på i 180 km i timmen.
Men, idag har jag tagit ner julgardinerna i tvättstugan. Hehe bättre sent än aldrig. Har ju varit lite jobbigt att se dom från vägen och bli påmind varje dag. I övrigt har jag plockat lite i katastrofområdet som är just tvättstugan. Ingen kommer någonsin in där så varför ha ordning? Irritationen över mycket tvätt, väldigt mycket tvätt och den fasliga röran. För en vecka sedan manglade jag en massa lakan också. Det är sånt där som bara ligger och högen bara växer och växer. Men nu har jag varit riktigt duktig. Bara för att ingen någonsin går in där så vill ju jag att det ska vara fint. Ser i drömmar den stora tvättsugan där allt har sin plats och där torkställningen får plats så jag slipper ha den i vardagsrummet. Men vad gör det om hundra år..... Jag menar att då behöver jag ingen stor tvättstuga.
Robin är i alla fall piggare idag. Efter några timmer på akuten igår med tung andning och ont i bröstet. Det visade inget på EKG´t eller på lungröntgen. Man får väl ta och lita på läkaren som säger att det har att göra med en begynnande förkylning. Sagt och riktigt så hade han ont i halsen i morse och blir hemma från skolan i morgon också. Robin kröp i säng strax efter sju igår kväll och när jag var hem vid tolv idag (för att titta till honom) 17 timmar senare sov han fortfarande så frisk det är han inte.
Men vad händer egentligen. Hela helgen har det varit hockey på tv´n och vem tittar? Jo jag. Inte helt frisk jag heller. Och nu ikväll har svenskarna just vunnit över danskarna. Haha där fick dom. Tredje vinsten av tre möjliga. Håller jag på att bli en sån där riktig sportnörd nu eller? Det vore trevligt med ett svar.....

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det kunde man ju inte tro för något år sedan, att ni skulle kolla på sport, på tv'n, frivilligt. Tänk vad några killar kan göra..haha..Kan ju bara tala om att jag suttit och tittat jag med, men jag är ju ändå intresserad av sport ibland......ha det gött!!!!

2012-05-08 @ 01:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0