Linus målgöraren

Igår var vi över till Vattholma för en kväll tillsammans med fam Mattsson. Ebba fyller år idag men hon ville att vi skulle komma på lördagen så hon och Jennifer fick leka ifred. Vi var in till Gamlis för att hämta mat och då blev det en STOR sushilåda som Sabina och jag delade på. Sen blev det mello-mys i soffan med fika.
Idag vaknade Jennifer med halsont och en hosta som inte var att leka med. Jag skulle jobba så jag åkte iväg till Skuttunge kyrka. Medan jag var borta hade Linus hemmamatch mot Enköping. Lite tråkigt att missa den men vad skulle jag göra då. Jag har inte missat en enda match så det var ändå ganska okej. Men så klart när jag inte är med så skottar han in ett mål. Jättebra Linus synd att mamma missade det bara. I morgon är jag hemma med Jennifer och då ska jag utveckla/förbättra en grej som jag håller på med. Vad det är visar jag inom kort :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Är det vad jag tror?? Isf får det bli en stor beställning i alla färger....

2012-03-04 @ 21:12:51
Postat av: Veronica

Japp du gissar rätt. Men är lite sur för jag har inte fått svar än om färgerna :(

Lita på att det blir ett gäng i alla fall :)

2012-03-04 @ 21:58:51
URL: http://photobypyzen.com
Postat av: Sabina

Ja du. En röd och en svart säger jag ju inte nej till. Tack för igår. Det gör vi väl om snart??!!

2012-03-04 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0