Innebandysnack

Igår hade jag en ledig dag som vanligt när det är fredag. Jag hade lite ärenden i stan så jag begav mig in ganska tidigt. Började på banken och en tur till Panduro Hobby på Gränby. Fasiken va dyrt det blir bara man stiger innan för dörren till den butiken. Jag ville ha lite påskpyssel till Jennifer och mig. Egentligen tycker jag att påsk är en onödig högtid för den är så kort men det är ju kul att pyssla. Det slutade med att jag fick rusa iväg för att hinna till frisören. Min slutsats är alltså att den affären är livsfarlig :)
Snygg som jag var när jag steg ut från frisören åkte jag och handlade på Willys. När jag var klar där så spöregnade det ute så det var den frisyren det. Men jag var ju tvungen att komma iväg för det var mer saker inplanerade. Bland annat skulle båten hämtas. Innan jag åkte för att hämta båten var jag in till Staffan för att prata en stund. Han är en utav killarna i Storvreta laget. Väl där så stegade Mika in i butiken och jag fick en mycket trevlig pratstund med dom båda. För er som inte vet vem Mika är så är han världens bäste innebandyspelare. Och gissa vad, det blev innebandysnack. Jag frågade bland annat om det kommande motståndet, vilket dom önskade sig. Svaret som Mika hade var att det spelar ingen roll för vi vinner i alla fall. Det var lite tufft och kaxigt sagt. Nästa match är på måndag och då får vi se hur det går för killarna i det röda laget.
På kvällen åkte vi till Mattias och levererade lite bilder som jag tog på tjejerna vid senaste matchen. Dom blev jätteglada och det var väldigt kul för mig som hjälpt dom med idolträffarna.
Och vad mötte mig när jag slog upp ögongen i morse då? Jo en jävla massa snö. Det var inte lika roligt och så himla onödigt tycker jag. Men nästan allt har smält bort nu och det är bara blött ute. Min bil som var ganska så ren är smutisg nu igen. TACK så fasligt mycket för att du kom din dumma snö.......
Nu är det Gladiatorena på tv´n och lite lördagsmys. Ska nog gå och hämta mig en skål chips tror jag.



Kommentarer
Postat av: Sabina

Matchen är väl på tisdag eller???

2012-03-31 @ 22:23:55
Postat av: Veronica

Haha bara skoja lite. Det är klart den är på tisdag. Jag var redan inne på tredje raka ;) och den är på måndag den 9:e.

2012-03-31 @ 22:57:11
URL: http://photobypyzen.com
Postat av: Sabina

Tack för ikväll!! Ses på tisdag, onsdag och torsdag!!!

2012-04-01 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0