Fel mästerkock vann

Idag var det en lång dag. På förmiddagen basade jag över köket helt själv och det är så skönt på onsdagar när det är bara jag. Fixa lite fika till öppet hus gästerna och njuta av lugnet. Jennifer hade första återbesöket hos tandregleringen och det gick bara bra. Tänderna hade flyttat sig massor på dom här första tre månaderna. I och med det resultatet så skulle vi vänta med att sätta in rälsen till längre fram för att se hur det utvecklar sig.  Eftermiddagen gick och jag kom ifrån jobben ca en timme senare än vanligt. Så kan det vara när det är mycket och alla inte hjälper till.
Sveriges mästerkock var inge roligt att titta på. Jag hejade ju på Josephine och så var det den där Sigrid som gick och vann. Det positiva med att det är slut är väl att jag inte är uppbokad på onsdagkvällar längre.
I morgon är det personalmöte som vanligt när det är torsdag. På kvällen är det kören som gäller. Nu börjar det bli hårdträning inför Hovet i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0