Strålande sol

Vilken härlig dag vi har att se fram emot. I alla fall vad det verkar just nu. 5 plusgrader och strålande sol. Men efter bakslaget i måndags litar jag inte på att det är vår riktigt än. Det kan jag bara hoppas och det gör jag ju. Jag hade kära bror här igår för en klippning. Det är på tok alldeles för sällan vi ses. Emma och jag träffas nästan varje vecka på kören men jag vill ju träffa dom andra också.
Ögonen fungerar bra. Jag har inte ont, ibland är det lite grusigt men då droppar jag lite sen är det borta. Det är mest på kvällen när jag har varit vaken hela dagen och är trött. Jag ser fortfarande suddigt men det tar 2-3 veckor innan det går över. Det är hjärnan som måste ställa om sig för att fatta att jag ser bra nu. Än så länge har det ju bara gått 6 dagar.
På fredag åker jag och Patrik till Stockholm för att titta på Dirty Dancing. Jag ser verkligen fram emot detta, det var ju så länge sen som augusti som jag köpte biljetterna. Filmen har rullat oändligt många gånger här hemma. Nästan alla repliker sitter på plats i huvudet. Jag tröttnar aldrig. Det ska bli väldigt kul att se vad det svenska gänget har gjort av det.

Kommentarer
Postat av: mormor

Va kul att få rå om Jennifer, det var längesen nu.



2012-03-21 @ 15:39:33
Postat av: Sabina

Hälsar du till Stockholm, så hälsar jag till Linköping.....hoppas ni får det bra!!!

2012-03-21 @ 15:48:12
Postat av: Veronica

Du Sabina förstår väl att du måste hålla mig uppdaterad på sms om mål och vilka som gör dom ;)

2012-03-22 @ 21:01:06
URL: http://photobypyzen.com
Postat av: Sabina

Kanske

2012-03-22 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0