Ställ om klockan

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan natten till idag???
Gårdagen bestod av shopping tillsammans med Jennifer på Gränby. Det blev en del kläder till henne. På kvällen var vi till familjen Mattsson för att fira Fredde som egentligen fyller år i morgon. Ett år äldre än 40 fyller han. Jag hade med mig en flaska rött som jag och Sabina delade på. Vi hade en riktigt trevlig pratstund då vi pratade om allt från drömmar till vardagliga saker. Det var länge sen jag hade så trevligt. Sent blev det så vi var inte hamma förrän efter midnatt. Det är så kul att tjejerna leker så jättebra tillsammans.
Idag hade jag lite abstinens av att inte träffat småbarnen på ett tag. Var därför tvungen att ringa för att be dom komma hit. Det skulle inte hinnas med i deras tidsplan så jag åkte till mamma och pappa för att träffa dom där en stund. När dom åkt hade Jennifer agillity träning med Rex. Han var riktigt duktig.
Nu på kvällen var vi bjudna till Mattias och Mikaela på middag. Hela bordet var fyllt runt om som en riktigt storfamilj och bordet var fyllt med massa skålar med mat. Tacos stod på menyn. Vi fick även en glimt av nytillskottet i familjen. Fem små nästintill hårlösa små dvärghamstrar.
Helgen har varit fantastisk. Allt från musikalen i fredags till vin-skvaller-kväll i lördags och små-mys-barn-kramar idag och middag hos svågern nu ikväll. Tack allihopa för den här helgen.

Små bebisar som snart söker nytt hem :)



Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack själva!!!

Det var väldigt trevligt med ett riktigt tjejssnack, med allt vad det innebär...Vi får bestämma en kväll då vi kan fortsätta!!!

2012-03-26 @ 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0