Sjukstuga

Ojoj ni kan inte ana vad det är som är på gång just nu. Känner mig ganska nöjd med tillvaron. Jag har en del projekt på gång och jag känner att det klaffar bra nu. Tog också beslutet att lösenordsskydda bloggen och det känns superbra. Varför vara andra till lags när jag inte får något tillbaka?
Idag var andra dagen jag var hemma med Jennifer. Igår hade hon en faslig hosta och idag kom febern. Det lutar åt att det blir hemmatid resten av veckan för mig. Bara inte bacilluskerna fastnar på mig så jag inte kan sjunga på torsdag. Jag har lite misstänkt ont i halsen. Men känner jag mig själv rätt så åker jag ändå.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Stackars henne. Jag blir nyfiken... När ska vi ta en date då??? Måste boka något kul, att se framemot!!!!!

2012-03-06 @ 20:36:39
Postat av: mamma

ni får krya på er båda två.

2012-03-06 @ 21:36:18
Postat av: Veronica

Såååå nöjd. En till fick ge efter för min skapelse idag och det blev så bra :) Jag har fått till det riktigt snyggt. Och det på andra försöket!!!

Räkna med lite nytt blingbling på måndag.

Ledig på fredag? Om Jennifer går i skolan kan vi kanske ses då......

2012-03-06 @ 21:36:55
URL: http://photobypyzen.com
Postat av: Veronica

Tack mamma <3

2012-03-06 @ 21:38:02
URL: http://photobypyzen.se
Postat av: Sabina

Jag är ledig på fredag. Då får du räkna ut hur mycket jag är skyldig...Du har väl inte använt upp hela husets förråd va???

2012-03-06 @ 22:00:57
Postat av: mamma

du får passa dig Sabina, det kan bli dyrt att ge Veronica fria händer!

2012-03-07 @ 11:36:44
Postat av: Sabina

Haha...Får väl hoppas på lite kompis rabatt?!?! Det är alltid lika roligt att ge henne fria händer, liksom lite extra spänning. Hon är ju alltid super duktig!!!!

2012-03-07 @ 11:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0