Dirty Dancing

Igår var vi till Stockholm för att gå på musikal. Eller det var väl egentligen dansikal. Det var mycket dans tillsammans med musik. Filmen har jag sett väldigt många gånger så jag var lite orolig hur musikalen skulle kunna motsvara mina förväntningar och känslan som filmen ger. Ibland var det lite svajigt men dansen fanns med. I alla fall den dansen som man tänker på när man hör Dirty Dancing. Och självklart fanns slutdansen med. I filmen är det väldigt mycket närhet och det kunde jag sakna ibland. Lite sensuell spänning. Men det var superbra och skönt att komma iväg och göra något annat för en stund.
På väg till bilen gick vi längs vattnet som blänkte så vackert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0