Äntligen fredag

Dagarna bara rullar fort fort och jag hinner inte med. Eller, det gör jag nog. Vågar vi tro på att den efterlängtade våren är på väg? I måndags var det -10 grader men resten av veckan har varit fantastisk. Det är jätteskönt att vakna när solen kittlar mig i ansiktet. Inte vakna i sig för jag är så förbaskat morgontrött men det är skönt att vakna till ljuset. Och ljuset håller i sig till efter fem på eftermiddagen. Det är vid den här tiden som jag är glad att vi bor i hus och inte är fast i en lägenhet utan uteplats.
Igår var vi på föreläsning med jobbet. Efter den gick jag och åt en sushitallrik med 12 bitar innan jag tog sikte mot Missionskyrkan där vi skulle ha kören. Som vanligt var det kul att sjunga. Jag funderar ibland på om jag inte ska lessna någon gång men det verkar inte vara så.
Idag har jag varit till Helena. Min fantastiska massör som gjorde sitt jobb så bra idag. Ny tid är bokad om tre veckor.




Kommentarer
Postat av: mamma

oj vilken häfig isformation

2012-03-02 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0