Ännu mer armband

Fick en förfrågan om blåa armband och då måste jag ju fixa det. Var in till Hattrick i Allianshallen för att leta bollar. Bollarna som jag hittade var egentligen lite för ljusa för det skulle vara Sirius-blåa. Men idag när jag levererade den så verkade det som att den var helt okej. På söndag ska han presentera den i klubben och så får vi se vad som händer.
Från matchen i måndags så kom det med några superligabollar hem. Dom bollarna går inte att köpa utan dom används bara i Superligan. Självklart måste jag och min lika galna innebandyvän ha ett varsitt superligabollarmband.



Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack för leveransen! Galen vet jag inte om det är rätt ord, men det kanske beror på vilka vi frågar...hihi. Får nog bli fler i lite roliga färger också så småningom!!

2012-03-14 @ 22:58:31
Postat av: Veronica

Det har du alldeles rätt i Sabina, det beror på vem man frågar :)

För vi är ju inte galna. Bara lite tokiga i innebandy.

2012-03-14 @ 23:33:26
URL: http://photobypyzen.com
Postat av: Sabina

Precis

2012-03-15 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0