100 kg muskler

Jag är så jä...la trött. Det var en fantastisk kväll i fredags med bästa vänner och massa skoj (du vet vad Sabina). Samling vid Birger Jarl klockan halv sju och sen lite mingel med gott i glaset i väntan på buffén som skulle dukas upp. När dörrarna in till lokalen slogs upp gällde det att få bästa möjliga plats nära scenen så att man såg någonting. Det var ju firande av gänget som tog hem tredje SM-guldet i rad, Storvreta IBK. Vi placerade oss på samma platser som vi haft förra året. Längst fram och där såg man kalasbra. Många tal och mycket prat var det. En fasligt god buffé och öl till det gjorde kvällen lyckad. Vi fick även se en glimt från finalen och minnen kom tillbaka. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Helt fast var ordet. Konstigt nog var jag inte alls sugen på att åka in till stan men är glad att jag gjorde det. Vi hade ju så skoj.
100 kg muskler ;) = Bara en kan förstå.......



Kommentarer
Postat av: Sabina

Hihi...100 kilo muskler gånger många. Härlig kväll😄 Vi måste ut igen snart!!!!

2012-06-10 @ 20:40:41
Postat av: Veronica

Säg ett datum bara så tar vi en utesväng 😃

2012-06-10 @ 23:11:55
URL: http://photobypyzen.se
Postat av: Sabina

Kommer nog tyvärr bli svårt att få till ett datum snart😞

2012-06-11 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0