Anton Hysén

Det var en perfekt avslutning på fredagskvällen att få se Anton Hysén vinna Let´s Dance. Han har varit min favorit från första början. Vet inte riktigt varför men det har väl att göra med hans stolthet att våga vara den han är. Rätt vinnare var det i alla fall.
Lite tung i mössan var jag när jag vaknade strax efter åtta idag. Jag och Sabina hade en utekväll igår med mat på Edenbergs och sen en varsinn drink på Terassen. Det märktes att det är studenttider för jag tror baske mig att jag skulle kunna vara mamma till dom flesta som var ute. Lite gammal kände jag mig. En miniutekväll blev det för när klockan var elva så satt jag på bussen hemåt igen. En alldeles lagom kväll var det och den måste göras om snart igen.
När jag hade vaknat till åkte jag upp till kyrkan för att lyssna på en piano-orkester som är på besök från Oskarshamns musikskola. Skolan skulle lyssna på förmiddagen så jag fick träffa Jennifer och Linus för en kort pratstund.
Sen hem för att äta frukost och vidare in till stan för att hasta runt i affärer. Rusta för påfyllnad av schampo och tvål, Willys för matinköp och KappAhl för en topp. Till middag var det tacos beställt så det fick det också bli.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Klart vi ska göra om det snart. Gärna när det är bättre väder😉



2012-06-03 @ 03:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0