Alborgen

Först personalmöte sen personalkul. Vi tog bilar och åkte upp till Alborgen som ligger utanför Valbo. Det är ett gammalt mentalsjukhus som dom gjort om till en jättestor lekplats för lite större barn och vuxna. I rummen är det olika äventyr som väntar. Det kan vara allt från kluriga gåtor till rena rama aerobics passet. I flera rum ska man klättra på stegar, gå i trånga gångar eller svinga sig i lianer. Jag som trodde att jag inte var så stark överraskade verkligen mig själv med styrka och vilja. När man har klarat ett rum går man in i nästa och får då poäng för varje rum man fixat. Det var upp till fyra rum man måste passera för att komma ut i korridoren igen och gå vidare till nästa äventyr. Vi hade delats upp i fem lag och mitt lag var ju klart bäst. Dom andra måste ha fuskat rejält för vi kom på sista plats :) Men huvudsaken är ju att man har roligt och det kan jag lova att vi hade. Efter tre timmar var det dags att äta och då hade dom dukat upp en grekisk buffé. Det var smaskigt.
Någon som är sugen på att åka upp dit och leka lite??? Jag följer gärna med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0