Pure

Åh vilken härlig dag jag haft det idag. Fick lite sovmorgon och från sängen hörde  jag Patrik och Jenkan tassa runt i köket för att göra sig i ordning till skola och jobb. Sa hejdå och somnade om en halvtimma. Sen var det in i duchen och skjutsa Robin till skolan, Linus var hemma idag. Inte speciellt sjuk tror jag utan bara trött och nyavgipsad.
Sen var det dags att bege sig in till frisören. Det är så skönt att bara sitta stilla och njuta. Jag har en tid kvar hos Heléne sen får jag byta frisör för ett litet tag. Inte så kul men det ska nog funka. Men vi ska ändå träffas och det ska bli kul. Sen hastade jag ner på stan för att möta upp Sabina. Lunch skulle ätas och så hann vi med att gå en sväng i affärer också. En kalaspresent skulle inhandlas till Jennifer som skulle på födelsedagsdisco.
Efter det hade jag bokat ett besök hos Pure. Jag hade en ansiktsbehandling inbokad och det var hur härligt som helst. Tänk att få ligga inbäddad i varmt täcke och få ansiktet rengjort och massage på det. Brynen färgades och noppades. Det var nästan så jag somnade. Synd att det är lite dyrt bara. Hade gärna velat gå varannan månad eller så. Men man kanske inte behöver ta en hel lång behandling varje gång, eller??? Men lite massage skulle vara fint och avslappnande.
Det var verkligen min dag idag och det har jag förtjänat.

http://www.pureuppsala.se/
 

Kommentarer
Postat av: mamma

det var du väl unt hoppas du njöt.

2012-01-21 @ 00:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0