Gravid

Äntligen ser det ut som att det kommer att finnas en gravid kvinna till mig att fota. Jag håller på som bäst att få till min fotostudio och det går sakta men säkert. Jag fattar inte hur mycket man kan samla på sig. Ändå har jag varit riktigt duktig att rensa bort massa onödigt. Jag har så många ideer och jag vet precis hur jag vill ha det. Jag har en vit bakgrund men skulle vilja ha en svart till gravidfotograferingen. Det kommer att bli hur häftigt som helst. Om jag får tillåtelse kommer bilderna att synas här.
Just wait and see.......

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag väntar med spänning

2012-01-13 @ 01:07:38
Postat av: ingrid kristina

CE fick utrensade grejer så det räckte till 2 brasor.

2012-01-17 @ 12:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0