Ackis

Idag har jag varit till Ackis med Linus för att ta bort hans gips. Han var fortfarande blå och armen hade blivit väldigt tunn men det kommer han nog snart ha tränat upp. Linus var ganska säker på att han skulle vara med på träningen ikväll och vi hade sagt till honom att det inte skulle fungera men han ville inte riktigt lyssna. När gipset kom bort förstod han vad vi menade. Och dessutom sa läkaren att han inte fick träna på minst två veckor till. Inte så roligt tyckte han. Men det är bättre att det får läka ordentligt så det inte händer något tokigt igen. Läkningen är inte klar än men är tillräckligt färdig för att slippa skyddas i gips. Jag blev lite snurrig och illamående så jag fick åka hem och lägga mig. Lunchen åt vi framför tv´n och tittade på Sällskapsresan. Det var mysigt.
Patrik följde med Jennifer på eftermiddagen för att ta bort tand nummer två inför tandställningen.
I morgon är det en ny dag och då väntar roligheter på stan.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Roligheter på stan???? Äta menar du eller?????

2012-01-19 @ 21:18:16
Postat av: Veronica

Ja, så klart vi ska äta. Det är väl skoj? Måste leta en kalaspresent också.

2012-01-19 @ 21:54:47
URL: http://Photobypyzen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0