Storvreta 8 - Umeå City 3

Det var väldigt skönt att dimpa ner i soffan hemma igår efter en lång biltur. Vi hann lagom hem för att packa upp lite och sätta igång en tvättmaskin innan melodifestivalen började. Det var ju inte helt illa heller att dom bästa låtarna gick vidare till Globen och finalen. Det var rätt åt den där Perelli att hon åkte ut tycker jag. Hon ska inte komma och tro att hon är bäst jämt. Jennifer och jag tyckte att Danny var bäst.
I morse fick jag sovmorgon och gissa om jag hade det mysigt i min säng med mitt täcke. Jag skulle kunna ha en sportlovsvecka till med sovmornar i min säng.
På eftermiddagen var vi till stan en sväng. Lite handlat blev det och sen vidare till Fyrishov för att titta på när Storvreta spöade skiten ur Umeå City. Vår favorit var skadad och spelade inte hela matchen men han hoppade in lite på slutet. Vilken tur för Jennifers skull. Ja, och min med så klart :) Nu är det bara en hemmamatch kvar innan slutspelet. Och sen tar vi tåget ner till Malmö igen...... Kan vi hoppas i alla fall.

Viktor Klintsten :)

 

Henrik Stenberg :)

 

The one and only, Hannes Öhman :)



Kommentarer
Postat av: Sabina

Du glömde ju min "one and only"

Klart vi ska till Malmö!! Har liksom räknat med en repris på förra året. Förutom att det ska finnas mat denna gång....,

2012-02-28 @ 18:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0