Tandådalen

Första dagen i backen och inga brutna ben än så länge. Till och med jag susade utför backarna. Solen har varit framme idag men på toppen blåste det så mina kinder är helt röda. Det var inte helt skönt kan jag lova. Efter lunchen stannade jag hemma med Robin medan dom andra åkte en sväng till. När dom hade gett sig av promenerade vi till affären. Det finns diskmaskin här men vi behövde diskmaskinstabletter till den. Jag skulle ta med hemifrån men glömde bort det i all hast. Det värsta är att man äter lite gottigottgott här så även om man rör sig mycket kommer det väl inte att visa sig på vågen är jag rädd. Jag ska minska mig det har jag gett mig tusan på men hur lång tid det tar är det ingen som vet.


Kommentarer
Postat av: mamma

oj så vackert och härligt det ser ut

2012-02-20 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0