Slarvig

Jag har väntat alldeles för länge med att tömma mina minnsekort. Jag har två stycken som sitter i kameran och dom fylls på mer och mer. Egentligen ska man ha små kort så det inte kan sparas så många bilder i det. Men men jag tog med mig dom hit till fjällen för att ha något att göra om jag inte var ute i backen en dag. Och nu har jag suttit med korten ett bra tag. Det ena är tomt nu och det andra har påbörjats. Det var bilder ända från julen och då kan ni tänka er hur mycket det fanns på dom. Vid varje innebandymatch tar jag väl sisådär ca 300 bilder också och sen ska dom väljas ut för att lägga upp på Örnbloggen. Vaför inte bara kasta dom som jag inte använder på en gång så det inte behöver bli så här? Ja det är ju frågan.

Hittade en fin bild på lille Rex.



Kommentarer
Postat av: mamma

Det kanske skulle passa på Rex pass.

2012-02-21 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0