Kalas och packning

Klockan har hunnit bli 01:27 och jag sitter fortfarande uppe och surfar runt på datan. Borde gå och lägga mig men vet hur det kommer att bli. Snurra runt, runt och inte kan sova. Jag fattar inte att det ska vara så svårt att slappna av när man ska åka bort eller göra något. För några timmar sen mådde jag illa också men vet exakt vad det beror på. Tankarna snurrar över packningen. Som om det är i världens ände man ska åka till. Nej inte direkt utan dit vi ska finns det faktiskt affärer om vi skulle glömma något. Så det så........ Vädret då? Hur kommer det att vara? Det är ju lite stormvarning. Hoppas att det värsta har gått över till i morgon så vi kan komma fram i skaplig tid. Nej nu väntar sängen, jag ska bara.......
Tala om att vi varit och grattat Fredrik idag. Först sova länge sen innebandy och sen kalas. Vi blev bjudna på mat och fika med tårta. Det är så svårt att köpa något och inte har han önskat sig något heller. Det fick bli en barnfri sushikväll med oss längre fram. Jag tror det uppskattas mycket i stället för att köpa något som blir liggande. Både att vara barnfri och vårat trevliga sällskap. Eller hur Fredrik???
Nej nu är det verkligen sängen som gäller. Skriver igen när vi kommit upp till fjällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer nog bli mycket trevligt. ;)

2012-02-19 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0