Gäst-pass

Igår var det Storvreta match. Killarna var in tidigare och tränade så Jennifer och jag tod bussen in för att bara ha en bil inne i stan. Det var tvsändning igår igen så jag ville ta plats tidigt nere vid sargen. Problemet var att jag inte kunde låta Jennifer sitta själv på läktaren. Jag frågade därför om hon kunde sitta med mig en stund till Patrik skulle komma. Det var inga problem och hon var riktigt stolt när hon fick ett gäst-pass att hänga om halsen. Hon satt och höll i det hela tiden och kunde sitta och titta på killarna på nära håll medan dom värmde upp. När sen matchen började så fick hon gå upp på läktaren. Det är lite farligt nära spelet man sitter och skulle det vara fajt och man får en spelare i knät skulle det inte var så roligt.
Mammas lilla hjärta, det var så roligt att se henne så stolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0