Det brinner

Efter skidturen på eftermiddagen tog vi en tur till Mc Donalds som ligger i Lindvallen. Jag har lagat mat varje dag både lunch och middag så det var skönt att slippa det för en gång. Efter maten åkte vi ner till Stadiumbutiken för att byta Robins väska som han köpte i söndags. Ena dragkedjan krånglade. Jag hade inte kvittot kvar men det ordnade sig i alla fall. Man har ju talets gåva...... På väg hem lyste himlen alldeles orange och det såg ut som att det brann uppe på fjället. Då åkte iPhonen fram igen. Det blir ju inte helt perfekta bilder men tillräckligt bra för att vara i mina ögon.
I morgon åker vi hem. Jag packar och städar medan dom andra åker skidor. Det är skönt att komma hem och ha en hel dag hemma innan jobbet och skolan börjar. Och åker vi i morgon så slipper vi bytes dagen på söndag då jag tror det blir mycket bilar på vägarna.

Tittar man riktigt noga så ser man lyset i våra backar :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen vill ni väl inte missa söndagens match heller??!! Härlig bild!!!

2012-02-24 @ 23:12:42
Postat av: Veronica

Nej just det. Det är ju det viktigaste ;)

2012-02-24 @ 23:21:52
URL: http://photobypyzen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0