Snyft

Vilken tur att jag åkte in till stan och sjöng lite ikväll. Lisa var sjuk så jag hade ingen att sällskapa med. Tidigare på dagen hade jag bestämt att jag inte skulle åka. Köra själv in och hem var inte det jag ville. Där på plats spelar det ingen roll om jag inte har någon med mig men det är ju alltid trevligt med sällskap. Ikväll var det sista gången för terminen och det blev lite hårdkörning inför julkonserten på Gränby Centrum på söndag. För tredje året i rad ska vi vara med i Julkörskampen. Första året vann vi och kunde skänka 20000 kronor till Grottan som hjälper dom hemlösa i Uppsala. Förra året kom vi på tredje plats och vann 2000 kronor som vi gav till Barncancerfonden. I år ska vi vinna och då får Barncancerfonden 20000 kronor av oss. Så för Guds skull efter söndagen så måste ni banne mig gå in och rösta fram oss till vinst.
http://julkorskampen.interactivesolutions.se/performances
Men i alla fall så var det lika fantastiskt att sjunga ikväll som alltid. Så jag ångrar inte att jag åkte iväg.
Ja just det, vi fick redan på nästa termins artister men det avslöjar jag inte än men jag kan säga att det blir skitbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0