Mer snö

Mer snö har det kommit.
Jag satt i lugnan ro i soffan igår kväll och väntade på främmande. När dom kom så reste jag mig och till min förskräckelse så upptäkte jag att det var näst intill full storm ute. Eller kanske inte men i alla fall. Det blåste rejält och snöade. Jag som har önskat mig ett stopp på snön till ungefär den 21 november 2013. Det skulle väl vara bra? Men som tur var så kom det inte så mycket så det var ändå okej.
I måndags när jag kom till jobbet så stod det en jättefin lykta på bordet som jag fått utav ett syskonpar på miniorerna. Det var så himla snällt, jag blev superglad. Tänk vad lite som kan rädda en dag som gör att man orkar hålla humöret uppe ett tag till. Och igår fick jag en till julklapp. Så klart ville Jennifer öppna den när jag kom hem och det fick hon göra. En ask med tryfflar var det i den. En om dagen blir lite vardagslyx så här innan jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0