Julafton 2012

Jag har haft en jättemysig julafton med mina kära. Vi sov ganska länge. När alla barnen var vakna fick dom ut i snön för att hämta sina strumpor. Lite småpaket som tomten varit förbi med. När dom var öppnade kunde dom inte hålla sig längre utan började dela ut från granens gömmor. Jag och Patrik hade bestämt att vi inte skulle köpa några klappar till oss eftersom det kommer en kamin i slutet på januari men det kunde han inte hålla. Lite nyttosaker var det men i alla fall. Bland annat äppeltv och en ny sodastreamer som är automatisk. Det blev en brunch med sill och skinkmacka innan vi åkte till mamma och pappa. Där hade vi en mysig eftermiddag och kväll med fina paket innan vi åkte hem igen. Vi fick en murika. Spännande att se vad man kan göra för smaskigt i den i sommar.
Hem till soffan där vi fick vila några timmar innan jag och Linus åkte till kyrkan för att gå på Julnattsmässa. Hela kyrkan var full till sista bänkraden.
Tack så jättejättemycket alla för en fantastisk julafton.
Bilder kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0