Diggiloo

Känslan som man har när man varit i stan och inte blivit sur en enda gång över alla andra som inte fattar att det är hur idiotiskt som helst att åka in en lördag förmiddag. Jag kunde ha fixat det igår men var så trött och hade ont i kroppen. Min fina röda vinterjacka väger minst 7 kilo. Måste lära mig att inte ta på den när jag ska springa ut och in i affärer. Men i alla fall så gick det bra. Först till Ö&B sen till Gränby. Parkeringen på Gränby ska vi inte tala om. Det var så fullt överallt men hittade en lucka på en gångväg och där stod det flera andra bilar så jag ställde mig där jag med. Det gick ju bra in fort och köpa det jag skulle och sen hem igen.
Slog på tv´n när jag kom hem för att upptäcka att det var repris på Diggiloo från igår. Jag satte mig och tittade idag igen. Snart kommer Patrik och Jennifer hem från stugan och då ska vi åka på kalas. Robin är i stan och ska titta på bio och Linus har sovit hos en kompis.
Jag har ett litet projekt på gång igen får se när jag orkar börja med det. Kommer jag bara igång så tar det inte så lång tid. En ledtråd är att det har att göra med garn. Ja okej då en virknål också :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Garn+virknål=???? Har du månne fått beställningar???
Jösses, den karln i fartiga låtar=me like😉 Vi måste komma iväg på någe kul i vår💃

2012-12-15 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0