Attract

Inte så snyggt med det funkar.
Efter att ha stått ihopvikt i flera månader släpade jag fram vårt gåband igår. Trött som tusan och ont i ryggen igen gav jag mig fan på att jag måste göra något åt min ork och värk. Jag monterade upp bandet och hittade på massa av andra saker för att förhala gången så länge som möjligt. Dammsuga, plocka tvätt, damma lite och slänga utbrunna värmeljus kunde ju vara alldeles så viktigt just nu i denna stund. Hahaha, vem försöker jag lura egentligen? Nej du kvinna, upp och hoppa. Hade ett mål, ett kort sådant som jag klarade galant. Det gäller att inte sätta upp för stora mål för då lessnar jag bara. Men idag var jag på det igen. Upp ur sängen och på med springskorna. Efter det var det väldigt skönt med en dusch och en stilla frukost med tända ljus.
Men frågan kvarstår: Vem fan vill ha ett gåband i vardagsrummet?
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag tycker du är super duktig som tränar👍oavsett om den är en snygg möbel eller inte😃

2012-12-31 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0