Att åka eller inte åka.....

Sitter nyduschad och funderar över dagen. Jag måste till stan idag men ska jag åka nu eller i eftermiddag. Åker jag nu så blir det en kortis för att bara handla det jag måste och inga utsvävningar alls. Förresten hinner jag inte med det sen heller. Jennifer ska hämtas i skolan för att åka till tandläkaren så därför måste det bli en snabb tur till stan nu om jag beslutar att åka på fm. Annars får jag åka iväg när vi tandläkart färdigt. Robin behöver varma strumpor och en present till ett 30-års kalas i morgon ska köpas. Sen har jag två julklappar kvar att handla som jag vill ha gjort i dag.
Skickar en hälsning till Sabina som ska läggas på operationsbordet idag. Det kommer att gå jättebra och sen när knät är fixat kan vi kuta runt på stan igen.
En lunch på Heat kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Skäms på mig, så dålig jag varit med att kommentera, dina inlägg😱 Men jag läser allt!! Lunch på Heat?? Absolut!!! Bara hoppas på härlig utsikt, så blir maten ännu godare och värd sina 90 spänn😉Tack för hälsningen❤Allt har gått bara bra!!😃kram till dig!!!

2012-12-14 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0