Isbjörnar

Ojoj vad intrigerna duggar tätt i Dallas. Jag kommer inte ihåg så värst mycket när serien gick för massa år sedan men man hänger med skapligt och blir påmind om småsaker. Jag kanske inte var så fast då för länge sen.
Öppet hus har startat efter sommarledigheten och som vanligt på onsdagar är jag själv i köket. Det är så skönt att få bestämma allt själv och inte behöva ta hänsyn till någon annan. När allt var klart åkte jag till stan för att möta upp kollegan och handla lite till barnverksamheten. Först var det lunch och den åt vi på Sushi of Sweden. Det har blivit sämre där med mindre bitar och färre bitar men fortfarande lika gott så man kommer väl att åka dit i alla fall för att mätta sin hunger. Det är ju så gott med sushi. Nu har även Robin börjat äta sushi så nu är det bara Linus kvar som inte tycker om det. Ska nog lära honom också så småningom.
Sen var det Ikea som skulle göras osäkert. Fick med mig små lådor hem till nya tvbänken. Ett besök på Gränby och Panduro Hobby hann jag också med och fick med mig en liten liten påse hem. Och en tröja från Gina.
I morgon jiipii kommer förhoppningsvis påsen med mina smyckesdelar hem. Då ska jag se till att sitta stilla en stund och bara vara. Skaparglädje.....
 
Just de. Jag har glömt att tala om att Jennifer och jag har varit på resa till Nordpolen. Där såg vi isbjörnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0