Turkiet

Jag tänkte att jag skulle börja visa lite bilder från Turkiet. Vi åkte bort för att fira Patriks födelsedag. Jag tyckte det var lite för varmt men så här i efterhand så är jag glad att vi åkte. Vi har ju i alla fall fått lite sol och värme det som verkligen inte har visat sig här hemma i Sverige.
Av bilderna som jag fotade så har jag gjort ett album och där berättar jag en del om vad vi varit med om så här kommer jag bara att visa bilder och inte berätta så mycket. Bilderna får tala för sig själv.
Kan berätta att vi hade en helt underbar vecka och alla höll sams fast vi hade en liten lägenhet på två rum med ett litet pentry. Och fast det var runt 40 grader varje dag. Jag menar två tonåringar, en envis prinsessa, en 40-åring och en jag-tycker-inte-om-sol mamma. Shopping blev det en del och det är ju min starka sida.
Nu kommer bilderna.
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0