Taizé

Efter att ha våndats i flera dagar så tog jag ändå beslutet att åka iväg till Frankrike och Taizé. Jag har fört dagbok varje dag och jag har massor jag ska berätta. Här kommer bara ett väldigt kort inlägg för att tala om att jag har haft det väldigt bra och jag ångrar inte en enda sekund att jag åkte iväg. Nu ska jag bara andas ett tag innan jag tar tag i min berättelse om min vecka på den franska landsbygden. Jag har också massor med bilder som jag vill dela med mig av. Dom flesta hamnar nog på facebook där det går fortare att ladda ner.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Välkommen hem😄jag har saknat dig...Klart du fick en lärling resa, du skulle säkerligen ångrat dig om du inte åkt...kram

2012-08-14 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0