Kyld

Jaha så kom kylan. Den har i och för sig haft ett rejält tag om oss hela sommmaren och inte velat släppa in värmen ordentligt. Och så har det stått i tidningarna att NU kommer värmen. Jo tjena vilken värme??? Såg på FB att det var flera som fått skrapa lite is i morse. Nu ska det alltså börja. Jag är himla glad att vi fick en vecka i Turkiet och sen fick jag en vecka i Frankrike. Varmt som tusan men jag klagar absolut inte.
I morse slog Patrik på värmaren i vardagsrummet. Jag satt med en filt omkring mig igår när jag tittade på tv´n. Inte okej när det är augusti. För det är faktiskt augusti fortfarande och inte oktober som man kan tro.
Vad händer i veckan då? I går var vi över till Mattsson familjen och fick smaka ett experiment tydligen. Sabina hade gjort en äppelkaka med egna äpplen och nytt recept. Den var faktiskt riktigt god.
På fredag är det Storvreta match och som jag väntat på det. Dom har börjat köra igång med träningsmatcher men jag har missat dom som varit hittills. Och självklart så ska dom på jobbet ut och ha lite trevligt. Jobbigt det där. Ska jag med en liten stund och åka på match sen eller ska jag strunta i dom röda??? Det är dagens dilemma.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack för besöket😄alltid lika trevligt att träffas😃men alltid så himla kort stund enligt vissa😉Vi går väl köra lite turas om med varann du och jag på fredag😜 Och apro på få ska du absolut göra lite halsband, när andan faller på💍tänk inte på Conversen, det är absolut ingen fara❤du känner väl mig, så det kan bli hdlsband beställningar också😉 Och angående kakan så varder en nyttigare variant med müsli i, var väl ok........Ses på lördag(om inte tidigare)...KRAM

2012-08-29 @ 08:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0