Chris Medina

Första helgen i stugan på hur länge som helst. Först upp till Falun i torsdags och sen ut på landet i fredags. Det har varit riktigt skönt att komma bort ett tag. Vädret har varit alldeles perfekt med strålande sol och blå himmel. Det har inte varit så varmt man vad gör det då. Jag fick ju elda i spisen så dom andra höll på att storkna.
I lördags fick vi besök av Fredrik och Emma och barnen. Vi skulle äta lite påskmat tillsammans. Men hej och hå det känns som att jag skrivit det här i det tidigare inlägget. Det var i alla fall jättemysigt att dom kom till oss.
Senare på kvällen var det premiär av Kvällen är din med Martin Stenmark som programledare. Då fick man ju sitta och gråta en stund. Tänk att få hem Chris Medina i ditt vardagsrum??? Det skulle jag vilja i alla fall.
Hela söndagen gick utan att jag tänkte på det. Jag gjorde iordning några armband och så högg jag väl lite ved. Så skönt att gå in i boden i tystnad och hugga lite pinnar. Konstigt att det var söndag och inte stressa med packning för att åka hem igen. Det gjorde vi däremot idag. Efter frukosten var det dags att åka hem för att fräscha till sig inför den 3:e semifinalmatchen i Fyrishov.
Inför dagens match stod det 1-1 så allt kunde hända. Men det slutade med vinst för Storvreta så nu har killarna fördel inför matchen uppe i Falun på torsdag. Och då hoppas jag att det är sista matchen så vi kan planera resan ner till Malmö den 21:a.
I morgon är det jobbdag igen så nu kryper jag ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag som trodde du hade någon annan som du vill ska komma och knacka på din dörr...men jag kan ju ha fel! Brukar dock inte det..hihi..

Nu laddar vi för sista matchen på torsdag, så det får bli en Malmö-resa den 21:a.....Ha det gött på jobbet, själv så ska jag nu försöka sova några timmar!!!!

2012-04-10 @ 08:43:30
Postat av: Veronica

Jo du Sabina, du känner mig allt för väl. Men om jag säger att Chris inte heller hade varit fel ;)

På torsdag tar vi hem det hela sen planerar vi MALMÖ!!!

2012-04-10 @ 14:39:08
URL: http://photobypyzen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0