Fotojobb

Jag har sån beslutsångest över vad jag vill göra egentligen. Min undran är väl när jag ska komma på det. Snart 39 och inte har hittat det perfekta jobbet än. Så perfekt behöver det inte vara men när jag inte ens vet VAD jag vill göra så är det svårt. Ibland önskar jag att jag kunde leva på fotandet. Men det är ett väldigt ensamt jobb (tror jag i alla fall). Jag trivs med människor runt omkring mig. Jag har en jättefin hemsida och alla förutsättningar för att få in lite jobb men jag gör ju ingen reklam för mig direkt. Vet inte hur jag ska göra. Prata kan jag och sälja in mig på det jag kan. Men ibland kan det vara svårt att lita på sig själv. Jag vet att jag är duktig och att jag kan fotografera men i alla fall så tvivlar jag på det jag gör.
Idag hade jag ett fotojobb. Det var nere i sporthallen där jag skulle ta bilder på ett Super School gäng. 21 stycken niondeklassare med ledare som åker till Finland på söndag och tävlar mot skolor från andra länder. Riktigt vad dom tävlar i och hur det går till vet jag inte. Jag fick ihop en bild och nu ska den skrivas ut för att först och främst sättas upp på skolan sen ska den användas till bland annat tack-kort. Det var lite roligt men inte så lätt att få ordning på 21 stycken tonåringar. Killarna skulle vara tuffa och tjejerna oroade sig mest för hur håret låg.

Så här blev det. Lite svårt att se ordentligt när bilden är så liten men på ett ungefär.

 



Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser jättebra ut, du är skitduktig

2012-04-22 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0