Helg

Den här veckan har varit hektisk. Städat och förberett nästan varje dag för att verksamheten ska kunna sätta igång nästa vecka. Städningen har varvats med en shoppingtur på Ikea för inhandling av nytt material. Idag har vi suttit och gått igenom min arbetstid och var jag ska befinna mig på vilka dagar. Det känns spännande att det startar igen och så får vi se om det är några nya föräldrar som kanske letar sig fram till vår verksamhet.
Veckans arbete är i alla fall slut för min del så nu tar jag helg :) I morgon ska det göras ärenden på stan och så har jag en klipptid på eftermiddagen. Funderar om jag ska ta av en bit på barret men jag har inte bestämt mig än. Nu när det äntligen har blivit liiite långt så ska jag väl inte ta av det igen. 
Egentligen borde jag ta tillvara på dom här fantastiska dagarna som är kvar av den förlängda sommaren. Ta mig ut i skogen med bara kameran som vän. Fast det skulle ju sitta fint med en modell också. Finns det någon frivillig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0