Pysselverkstad

Idag har jag haft pysselverkstan öppen här hemma.
På förmiddagen var vi på föräldramöte för innebandyn. Det var också dags för killarna att beställa nya overaller. Väl hemma igen var det golven som skulle tas omhand. När det var klart skulle middagen förberedas och det var enchiladas som stod på menyn. Skär kyckling i tunna strimlor och krydda med tacokrydda häll på creme fraise och lite hot tacosås. Sen rullar jag in geggan i tortillabröd och låter grädda i ugnen ca 15 minuter. Sen är det KLART!!!
Medan maten stod i ugnen fick jag för mig att prova att göra ett nytt armband. Lyckoarmband med makramé. Det blev jättefint men det värsta var att jag blev av med det på en gång. Jennifer la beslag på det så jag får göra ett nytt till mig.




Kommentarer
Postat av: mamma

jättefint

2011-09-04 @ 00:35:57
Postat av: Mona

Vad fint.

Du får väl göra några i rött :)

2011-09-04 @ 22:40:20
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0