Örnbloggen

Idag var det tänkt att den skulle ut i rampljuset men tyvärr blev det inte så. Det är fortfarande några små tekniska saker som inte är klara. Jag har inte fått säga något tidigare men nu är det så nära att jag kan berätta vad det är. Jag har alltså blivit kontaktad av Innebandymagzinet som frågade om jag ville börja blogga om Storvretas A-lagsherrar. Självklart tackade jag ja och har redan börjat att skriva. Inom dom närmaste dagarna kommer bloggen att komma ut till allmänheten men här ger jag er adressen för att ni ska kunna gå in och börja kika. Det ska bli riktigt roligt och som grädde på moset fick vi hem våra säsongskort för innebandysäsongen 2011/2012 idag. Det betyder att vi har våra platser klara varje match i hemma-arenan som är Fyrishov. Sen får vi hoppas att vi får ta tåget ner till Malmö i vår igen.

http://blogg.innebandymagazinet.se/ornbloggen/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0