Loppis

Idag var mamma, jag och Jennifer till Fyrispark och sålde lite grejer på loppis. Hade ingen större motivation att åka men idag på morgonen kändes det bra och vi åkte med hela Volvon fullpackad med saker. Det lustiga är att man kommer dit två timmar innan det startar och redan då börjar folk riva i sakerna och ibland även in i bilen för att kolla vad man har med sig. Vi hamnade bredvid gulliga Lisbeth som är en kompis till mamma så det var roligt. När jag och brorsan var mindre var vi mycket med hennes familj. Vi hade väldigt trevligt där vi stod. En bit in på dagen kom också Emma med barnen så vi hade en minisläktträff där. Även idag gick försäljningen ihop sig. Med bordet betalt fick jag några extra slantar med mig hem.

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en trevlig tjejdag

2011-09-04 @ 22:10:55
Postat av: Emma

Kul med loppis :)

2011-09-06 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0