Grattis pappa

Igår fyllde min älskade pappa 60 år. Vi firade riktigt ordentligt i flera dagar med en resa till Krakow i Polen. Med resan bokad sen flera månder överraskade vi honom och det var inte förrän i tisdags när vi alla väntade på flygplatsen som han visste att alla skulle med på resan.
Hoppas du fick en resa att ta med dig många år framåt och om jag pratar för mig själv så tycker jag att den var så lyckad.
Uppdateringen har varit usel den här veckan i brist på dator men jag har massor med bilder som jag kommer att lägga in så småningom. Och samtidigt berätta om vår resa.


Kommentarer
Postat av: pappa

Lurad igen, Tack alla snälla för en jätterolig resa med trevligt sällskap.

2011-09-25 @ 17:46:11
Postat av: pappa

Lurad igen. Tack alla snälla för en jätterolig resa med trevligt sällskap.

2011-09-25 @ 18:25:11
Postat av: [email protected]

Hipp hurra för gubben en sån dag

2011-09-26 @ 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0