Fotojobb

Har tillbringat större delen av dagen framför datan med att redigera bilder. Det är några uppdrag på gång nu så det gäller att hålla efter. Resultatet är ont i ryggen och nacken men jag har ju fått hålla på med det jag tycker om. Höfterna börjar också krångla igen och jag har ibland svårt att röra mig. Speciellt om jag sitter stilla för länge så liksom fastnar jag. Börjar man bli gammal och gaggig eller???
På kvällen åkte vi in till stan. Linus fick sina inlägg i skorna så nu kanske han slipper värken i knäna när han springer. Jennifer fick ett par nya ute-spring-skor. Sen fick Ikea sig ett besök. Några plastlådor inhandlades. Större till Jennifers tidningar och mindre till mina pysselsaker. Efter det var vi till Gränby där Linus ökade ut klädförrådet med två par byxor och en långärmad tröja.
I morgon ska jag åka till Gränby för att luncha med Sabina. Vi ska också hinna med att kika i alla nya affärer som ploppat upp som svampar i det nya stora köpcentrat. Bland annat är det Panduro Hobby som ska få ett besök av oss. Sen ska här tillverkas armband :)

Kommentarer
Postat av: mamma

jag såg att du gjort nya igen, Jättefina.

2011-09-09 @ 08:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0