Ensam

En kort dag på jobbet idag vilket var väldigt skönt. Dom första tre dagarna i veckan var väldigt långa. Den här veckan har alla grupper kommit igång så det var många nya namn att komma ihåg och mycket nytt som skulle fastna i huvudet. Jag tror att jag fixade en del i alla fall.
Efter middagen skjutsade jag och Jennifer in Patrik till tåget. Han sitter just nu på ett x2000 som tar honom till Göteborg. På fredag och lördag är det möte med Sveriges alla bilskrotare. Sent på lördag kväll kommer han hem igen. Tur att jag har alla barnen hemma så jag inte är helt ensam. Och sällskap i sängen har jag av Jennifer så det är mysigt. Nu blir det en liten skål med chips för att jag vill ha det och så enkelt är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0