Äntligen

Som jag har väntat och väntat. Hur länge som helst, i flera år tror jag. Nej då skämt och sido. Igår var det ÄNTLIGEN dags för terminens första körtillfälle.
Jag hade en träff med Jenny på eftermiddagen, vi snackade en massa sen åt vi mat tillsammans innan jag gav mig iväg till Katteskolans aula. Där satt redan Mainy och väntade på mig. Till min fasa upptäckte jag att vattenflaskan var hemma. Hur skulle jag då klara av att sjunga med min hesa hals? Det var så himla kul att få se bästa Caroline på scenen igen.
Vi fick även veta terminens gästartist damdadadammmm Oskar Linnros. Ni vet han som sjunger Från och med Du.




Kommentarer
Postat av: Emma

Bra gästartist blir nog kul att få sjunga någon av hans sånger!

2011-10-02 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0