Plast

Tvätt, tvätt och tvätt. Helgen har varit tuff med mycket åkande och lite sömn. Men det har samtidigt varit kul. Mycket innebandy stod på schemat. Linus matcher söndag och lördag och så satt jag på Fyrishov i söndags kväll och tittade på när Storvreta spöade killarna från Dalen med 10-7.
Kvällarna kommer så fort när man kommer hem efter fem. Middagen ska ätas som Patrik lagat i ordning och sen är det läxor som man ska försöka hinna med.
I kväll har jag dessutom farit runt med dammtrasan lite överallt. I morgon är det tupperware igen och det känns sisådär just nu. Men säger jag ifrån så skjuter jag bara det en bit fram och då kan det vara risk att jag inte får ihop någon som kan komma hit. Snart börjar det ju dra ihop sig till förberedelser inför och jul och julklappar. Då har väl ingen råd att köpa plastburkar. Jaja det är bara att ta tjuren vid hornen, eller vad säger man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0