Innebandy

Inser så här drygt en timme innan samling att det faktiskt är andra seriematchen för Linus. Så slarvigt att inte ha skrivit om den tidigare. Just den matchen var det Storvreta-match samtidigt och vi beslutade att jag skulle till Fyrishov och Patrik skulle åka med Linus till Märsta. Så här i efterhand inser jag att jag valde fel hall. Våra killar hade gjort en fantastisk match som slutade med seger och ett resultat på hela 2-12. Nu hoppas jag att det inte blir en till krock.
I dagens möte har jag ingen aning om hur det kommer att gå. Jag kommer inte ihåg vad resultatet varit tidigare. Vad jag kommer ihåg så var det inte förra säsongen dom hade det motståndet utan det var ännu tidigare. Jag kan ha fel, minnet kanske sviker mig menmen vi får vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0